من کیم؟
نوشته شده توسط : امین

من کیم؟ عاشق سرگشته ی لحظه های تو

تو ترانه هام پیچیده همیشه صدای تو

آره امشب شب میلاد قشنگ یار من

شب میلاده ولی تو نیستی در کنار من

کاشکی می شد فقط امشب تو باشی کنار من

جونمو هدیه کنم فقط باشی تو یار من

آره امشب شب میلاد قشنگ یار من

شب میلاده ولی تو نیستی در کنار من

تولدت مبارک ای تو به دل نشسته

با رفتنت عزیزم قامت من شکسته

وای چی می شد که امشب بشینی در کنارم

به جای گریه کردن واست هدیه بیارم

لعنت به این فاصله ها امشب شب تولدته ولی نمی تونیم پیش هم باشیم ولی اشکالی نداره می دونم که خیلی زود می بینمت عزیزم.ولی اینو بدون

دوسستت دارم تا آخر

loveq (4).jpg

 





:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 298
|
تعداد امتیازدهندگان : 96
|
مجموع امتیاز : 96
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: